Vacation

Bilder tagna från we♥it.
 
Om fyra månader, i maj åker jag och min familj utomlands i två veckor, och jag tok längtar verkligen! Det ska bli så kul, men mest av allt skönt och välbehövligt. Det känns som att det blir som ett mål att få åka dit, då skolan snart är över, då jag fixat första året på gymnasiet och får koppla av en stund. Sjukt uppskattat och härligt!
 
Det enda tråkiga med den här resan är att min Johan inte ska med, han har varit med dom två senaste gångerna vi åkt utomlands så jag kommer verkligen sakna honom, två veckor utan varandra kommer bli lång tid. Men desto gladare kommer vi ju bli när vi får träffas igen♥ Det är i alla fall skola imorgon, och jag ska ta och sova nu trots att tröttheten inte verkar vilja komma till mig. Hoppas ni haft en bra helg i alla fall alla läsare, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0