Ännu en helg!

Vad jag åt igår som "fredagsmys", hallon, kiwi, blåbär och äpple. Plus en klick vanilj kesella, super gott och ett bättre alternativ mot chipspåsen!
 
Hej på er! Skoldagen igår gick fruktansvärt långsamt trots att jag brukar tycka om fredagar just för att dom går så pass fort annars! Hur som helst så drog jag mig vidare mot karna, körde ett snabbt triceps pass och tog sedan bussen hemmåt. Tog det lugnt hela kvällen och pratade med mina föräldrar. 
 
Idag vankas det herrmiddag här i vårat hus, då pappa och hans vänner ska vara här och umgås, så jag, mamma och min Johan ska ut och äta på restaurang. Mysigt! Kanske följer storebror Jacob också med, vi får helt enkelt se. Nu ska jag dra på mig träningskläderna för att ladda upp inför ett träningspass. 
 
Hoppas ni andra får en bra lördag, kramar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0