Här ekar det tomt

 
Några bilder från min instagram den senaste tiden, följ om ni vill: filippaebergstrom
 
Här börjar det nästan bli dammråttor! Så längesedan var det jag var in här, och jag har nästan aldrig på senaste tiden ens tagit fram datan för att skriva ett blogginlägg. Jag har precis pluggat lite grann eftersom att skolan är i fullgång igen, det är i slutet på januari månad och dagarna rullar på. Samtidigt som tiden står still helt så går den rasande fort, jag hinner inte med samtidigt så vill jag att allt bara ska gå fortare, märkligt, men men. 
 
Nu ska jag äta lite kiwi, hallon och turkisk yoghurt! Hoppas era dagar under min frånvaro här har varit bra i alla fall,
ha det så bra så ska jag försöka ta tag i detta med bloggandet igen. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: -

Var har du köpt byxorna?

Svar: Fick dom av min syster i julklapp, men dom ska komma ifrån gina tricot om jag inte minns fel! :)
Filippa Edström Bergström

2014-01-30 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0