Onsdagkväll

Inspirationsbilder från we♥it.
 
Hej allihopa! Jag har för tillfället slarvat bort mitt minneskort, så tills vidare kommer det vara väldigt trista bilder här, jag får leta vidare! Hur som helst, jag har inte haft någon tid i helgen att uppdatera er, så det fortsätter att eka tomt här. Det känns som vi har jätte mycket plugg i skolan nu, samtidigt som jag har massa saker utanför skolan som ska göras, börjar mest bli vimsig och trött! Men det går nog över, bara jag lämnar in dom sista uppgifterna denna vecka så kommer det kännas bättre. Och i skrivande stund så har jag precis tagit en paus ifrån pluggandet, haha! 
 
Dagen har varit långsam, och efter skolan blev det att fixa saker och ting. Har ätit, sovit en sväng, (vilket var dumt gjort för nu kommer jag inte kunna sova ikväll..) och pluggat såklart! På onsdagar vilar jag ifrån träningen och det är välbehövligt, det värsta som kan hända nu är väl att jag blir sjuk mitt i allt. Hinner inte med någonting!
 
Nu ska jag återgå till mitt och hoppas att ni har haft en bra onsdag och såklart får en bra vecka av det som är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0