Snart fredag, håll ut!

 
Hej på er!
Jag sitter just nu och dricker yogi te och äter mörkchoklad. Gott! Är hur trött som helst efter dagen i skolan och ska verkligen lägga mig tidigt ikväll. Imorgon så är våran gruppuppgifts akitivtet med en klass som går i sjuan uppbokad. Det är en uppgift vi fått på hälsopedagogiken och jag tycker det känns bra men kommer nog vara enormt nervös imorgon då vi ska presentera oss och berätta vad vi ska göra. Det ska åtminstone bli roligt att komma tillbaka till min gamla skola där jag gick 7-9an, saknar allting därifrån verkligen! 
 
Hur som helst så har jag även hunnit med att baka några nyttigare alternativ av muffins och fixat det sista med plugget så jag förhoppningvis nu får sluta tidigare från skolan imorgon, då vi har "morots tid". Äntligen är det fredag imorgon, har verkligen tok längtat efter min Johan hela veckan så jag är glad att det blir helg så vi kan ses, hur skönt som helst och känns väl förtjänt med en helg nu, nu, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0